ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐ ՎԱՅՈՑ ՁՈՐԻ ՄԱՐԶԻ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ

Հրատարակված Վերջին նորություններ | 0

Հետքովիդյան և հետպատերազմյան ժամանակաշրջանում Հայաստանը` որպես զբոսաշրջային լավագույն ուղղություն, լի է բազմաթիվ մարտահրավերներով։ Իսկ սպասարկման ոլորտի ամենաարագ  զարգացող ճյուղերից մեկը համարվում է հենց զբոսաշրջությունը:

Տուրիզմի ամենօրյա զարգացմանը զուգընթաց մեծանում է թվային մարքեթինգին լիարժեք տիրապետելու գործոնը։

Իրավիճակից ելնելով «Սյունիք-Զարգացում» ՀԿ-ն իր «Վայոց ձորի համայնքների բնակչության կենսապայմանների բարելավում» ծրագրի շրջանակում կազմակերպել է թվային մարքեթինգի եռամսյա դասընթացների շարք։

Դասընթացին մասնակցում են Վայոց ձորի մարզից 13 երիտասարդներ, ովքեր հետաքրքրված են մարքեթինգային գործիքներով, ունեն որոշ տեսական գիտելիքներ, ցանկանում են կատարելագործվել, ձեռք բերել նոր մասնագիտություն և տիրապետում են անգլերենի 3-րդ մակարդակին։

Եռամսյա ծրագիրը ներառում է հետևյալ թեմաները․

  • Թվային մարքեթինգի հիմնական էությունը, գործառույթները,
  • Գործիքակազմ՝ Influencer marketing, PR, Email Marketing, SEO, SMM,
  • Գովազդ,
  • Թիրախային խմբերի սահմանում,
  • Հասարակ կայքերի պատրաստում,
  • Ինչպես դարձնել կայքը գրավիչ որոնողական կայքերի համար,
  • Ինչպես կապ հաստատել միջազգային և տեղի մեդիա/նորությունների կայքերի հետ և ստանալ անվճար գրառումներ,
  • Ինչպես գտնել հաճախորդներ, գործընկերներ և աշխատել միջազգային շուկայում:

Որոշ թեմաներ արդեն իսկ ուսումնասիրվել են ծրագրի մասնակիցների կողմից։

Երիտասարդները հնարավորություն ունեն դասընթացներին մասնակցելու և՛ առցանց, և՛ լսարանային տարբերակներով։

Դասընթացներն իրականացվում են Թի-Սի-Էֆ ընկերության թվային գովազդների մասնագետ Արթուր Ասատրյանի կողմից։

Դասընթացների ընթացքում Թի-Սի-Էֆ ընկերության այլ աշխատակիցներ նույնպես կիսվում են իրենց հարուստ փորձով։

Նշենք, որ ծրագիրը կյանքի է կոչվել «Սյունիք-Զարգացում» ՀԿ-ի կողմից՝ «Հաց աշխարհին» կազմակերպության ֆինանսավորմամբ։

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Պատասխանել